Blog > Tümü

Panama City'den Ekvator'a ( Doldrumlar )

13.03.2018

Ekvator için yola çıktık demiştik. Çıktık ama hiçbir acelemiz de olmadığı için ilk gittiğimizde çok sevdiğimiz Las Perlas adalar grubunda biraz zaman geçirmek istiyoruz. O yüzden ilk olarak Panama City’nin ...

Las Perlas Adalar Grubu

13.02.2018

Las Perlas Adalar grubu Panama City şehrine yaklaşık 35 mil uzaklıktan başlıyor. En uzak olan San Jose adası da yaklaşık 60 mil mesafede. Bu adalar arasında en gelişmiş olanı ...

Panama Kanal Geçişi ve Panama City

10.02.2018

Eveeet altımızı yarı yarıya  temizlediğimiz için Shelterbay marinaya (Colon city) gayet rahat bir seyirle geldik. Linton bay’den ilk çıktığımızda güçlü bir boraya yakalandık. Montlarımızı giydirecek kadar yağmur yedik ama ...

Şelaler ve San Blas adaları

06.02.2018

Tembellik izlediğiniz üzere tüm hızıyla devam ediyor. Web sayfamıza en son ağustos ayının sonunda yazı eklemişim , o günden beri bir sürü arkadaşın sitemlerini kabul ettim. Şuna eminim sizde ...

Mayıs ayı harcama dökümü

26.08.2017

Bu ay teknede tek başımaydım o yüzden market harcamam oldukça düşük çıktı. Doğru dürüst yemek yapmadım. Oldukça kötü beslendim. Bir sürü ıvır zıvır yedim ve kilo aldım. İyi olmadı ...

Cartegena - Panamanın Colon şehri

26.08.2017

Tekrar merhaba herkese. Tembellikten uzun zamandır blogu ihmal ettiğimin farkındayım. Kusura bakmayın artık. Ama inanın yazmak çok zor birşeymiş. Benim gibi hayatı boyunca bir kaç satır haricinde yazı yazmamış biri ...

Nisan Ayı Harcama Dökümü

07.05.2017

Nisan  2017 masraf dökümü Ülke girişi :                          90                          Bağlanma :                          harcama yok Restaurant ve Cafe :              60 Market :           ...

Cartegena

07.05.2017

Evet en son Cartegena şehrine demirlediğimizi söylemiştim.  Pazartesi olunca marina ile yer konusunu görüşmeye giderken yan tekneden el salladılar ve bir Fransız bayan bizden onu kıyıya bırakmamızı rica etti. Onunla ...

Zorlu Parkur 2

06.05.2017

Colombia’nın Santa Marta şehrine gelirken kötü denizler yiyeceğimizi düşünerek oldukça heyecanlanmıştık. Ama değil kötü denizler tam aksi olmuştu ve yelken bile yapamamıştık. Tüm yol boyunca motorla gelmiştik neredeyse. Santa Marta ...

Devamını oku

Zorlu Parkur ( Aruba - Colombiya )

31.03.2017

Aruba’dan saat 15.45 de işlemlerimizi bitirip yola koyulduk. Hedefimiz Colombiya’nın Cartegena şehri mesafemiz yaklaşık 425 mil. Rüzgar 6 knot. Ana yelken açık ve motorumuz çalışıyor. Hızımız 6 knot civarı. Dalga ...