Blog > Tümü > Haziran

Haziran ayı harcama dökümü

03.07.2016

Elden geldiğince her ay yaptığımız masrafları böyle seyahatler yapmayı düşüneler için yazmaya çalışacağım. Çok fazla ayrıntıya girmeden harcama kalemlerimi gruplandıracağım. İnşallah herkese faydalı olur. Yapılan tüm harcamalar iki kişinin yaptığı ...

Porto Kayıo - Methoni

02.07.2016

Gece ikimizde sık sık kalkıyoruz. Sabah 5,30 uyanıyorum havayı da iyi görünce hemen demir toplayıp yola çıkıyoruz. Bugün 01.07.2016 Mataban burnunu döneceğim için sevinçliyim. Buraya gelmeyi çok istiyordum. Daha öncede Atillalar ...

Monemvesia - Porto Kayıo

30.06.2016

Sabah 6.00 da Monemvesiadan  çıktık. Hedefimiz Mataban (doğrusu Matapan sanırım biz Mataban bildiğimiz için böyle devam edelim) burnunun yaklaşık 4 mil altındaki Porto Kaiyo koyu . Yolumuz yaklaşık 55 mil. ...

Naxos devam

28.06.2016

Bugün Naxosu araç kiralayarak gezeceğiz. Hava oldukça sıcak fakat Türkiye’deki arkadaşlarımız havanın oralarda dayanılmaz sıcak olduğunu söylüyorlar. Anlayacağınız biz yine iyiyiz.Ufak aracımızı 25 Euroya kiralayıp başlıyoruz ada turumuza. Adanın güney ...

Paros ve Antiparos adası

28.06.2016

Yolumuz kısa olduğu için oldukça geç bir saatte (saat 12.00 gibi) Naxos’a veda ederek Paros’a doğru yola koyulduk.Serde üşengeçlik olduğu için yolumuz da yakın olduğundan ana yelkeni açmayıp Genoa ile ...

Paros ve Antiparos devam

28.06.2016

Naoussa limanın korunaklı ve keyifli koyundan sabah 10.00 gibi çıktık.Yolumuz 8-10 mil kadar. Rüzgar pek fazla değil ama bulunduğumuz yerden kafamızı çıkartır çıkartmaz dalgalar kendini göstermeye başlıyor.Bayağı kaba dalga var ...

Sifnos - Milos

27.06.2016

Milos adasına gitmek için  için Sifnos adası Vathi koyundan sabah 10.20 yola çıktık. Bugün yolumuz yaklaşık 18-20 mil kadar.Koyun içinde ana yelkenlerimizi bastık.Motorlar stop. Koydan dışarı çıkar çıkmaz dar apaz ...

Milos - Monemvesia

27.06.2016

Sabah 6.00 da Milos adasından Monemvesia’ya gitmek üzere yola çıktık. Bu gün ki mesafemiz 70-75 mil kadar. Aldığımız hava tahminleri rüzgarı apazdan ve 10-12 knot civarlarında veriyor. Yola çıktığımızda Apaz ...

Sifnos

26.06.2016

Paros ana limandan bayağı geç vakit yola çıkıyoruz (12.00). Hedefimizde dün karadan gittiğimiz Antiparos’un güzel limanı var. Aslında Milos’a gitmek istiyoruz ama hava durumları rüzgarı 20 knot ve dalga yüksekliğini ...

Sifnos adası devam

26.06.2016

Sabah 10.00 gibi demirlerimizi aynı adanın Vathi koyuna gitmek üzere toparlandıkdık.Gideceğimiz yer oldukça yakın 7 mil kadar.Hava çok sakin yelken bile açmıyoruz. Bir sonraki koy olan Ormos Platis Yialos koyunda ...