Blog > Tümü > Ağustos

Sardunya adası devam

31.08.2016

Malfatano daki koydan sabah 9.30 gibi çıktık. Hava henüz hiç esmiyor. Deniz kağıt gibi dümdüz. Niyetimiz Porto Teulada’ya gitmek oradaki marina ile görüşüp tekneyi bir iki gün orada bırakarak araba ...

Ağustos ayı harcama dökümü

31.08.2016

Bu ay harcamalarımız bayağı artmış durumda. Bolca mazotta alınca rakam iyice şişti. Birde üstüne Suziki’nin karbüratörü girince böyle olması normal. Allahtan İtalyan marina ataklarını güzel savuşturduk da rakam iyice arşıaleme ...

Sardunya adası

29.08.2016

Sardunya adasına ilk ulaştığımız yer olan Villasimius ta iki gece kaldık. Hiç karaya çıkmadık. Daha doğrusu orada denize girmek ve dinlenmek dışında hiçbir şey yapmadık. He birşey yaptık o da ...

Tiren denizi geçişi

28.08.2016

Beş gün kaldığımız Cefalu’da  güzel anılar biriktirdik. Cefalu Sicilya içinde bizim en çok sevdiğimiz yer oldu. Bye bye Cefalu 26.08.2016 Cuma sabaha karşı 03.00 te kalktık ve 03.30 da yola çıktık. ...

Vulcano - Cefalu

24.08.2016

Sabah kasmadan kalktık. Bugün niyetimiz Vulcano adasına gitmek. Yolumuz 20 mil . Rüzgarsız ve keyifli bir yolculuk sonrası ana limana geldik. Sülfür banyosunun !!! hemen yanına demirledik. İlk başta limandan ...

İyon denizi geçişi

22.08.2016

Sabah 7.00 da kalktık ve geçiş için son hazırlıklarımızı tamamladık. Aslında bakmayın hazırlık falan dediğime siz lumbozlar ve heçleri kapattık, dolapların kapaklarını kontrol ettik gibi basit işler . Heee en ...

Messina boğazı

22.08.2016

İki gece kaldığımız marinamızdan sabah 8.30 palamarları çözdük ama bir yere gitmedik Tongue Out hemen yandaki benzinliğe tekrar bağlandık. Benzinlik sabah 8.30 da açılıyormuş ama ...

Corfu devamı ve Yunanistana veda

14.08.2016

Evet şehri gezdik ve gezdikçe daha çok sevdik. Tamam pis ve çok bakımsız ama yine de güzel. Sokaklar sanki İtalyadaymış hissi veriyor ama zaten duyduğun hemen hemen bütün konuşmalar zaten ...

Corfu

10.08.2016

Sivoto Mourtos'tan sabah 10.00 da çıktık. Yolumuz yaklaşık 21 mil. Koydan çıkarken havuzluğa kahvaltımızı hazırlamıştık. Nasılsa alıştık ya rüzgarın olmamamasına Smile  Daha yarım mil gitmeden hafif ...

Sivoto Mourtos

08.08.2016

Sabah 9,30 da Lakkadan çıktık. Rotamız Ana kara üstünde olan Sivoto Mourtos, yolumuz 12 mil toplam.Rüzgar yine yok.Ege’den çıktığımızdan beri hiç rüzgar görmedik desem yeri var. Sürekli motor seyri yapıyoruz. ...