Blog > Tümü > Eylül

Eylül ayı harcama dökümü

12.10.2016

Artık harcamalarımız hemen hemen sabitlendi. Değişiklikler ancak özel bir harcama yaptığımızda farklılaşıyor. Aynen bu ay olduğu gibi. Bu ay kendimize yeni bir bot aldık. Bu alışverişimiz toplam harcamalarımız arasında şuandaki ...

Gibraltar

07.10.2016

Fuengiroladan sabah sekiz gibi ayrıldık. Hedefimiz 45 mil mesafedeki Gibraltar . Deniz kağıt gibi dümdüz lehimize ciddi bir akıntı bunu hızımızın zaman zaman 7,5 knot lara çıkmasından anlıyorum. Benim teknem ...

Gibraltardan - Kanarya Adalarına

07.10.2016

1.Gün : 23.09.2016 Cuma sabah erkenden kalkıyoruz. Teknedeki son kontrolları yapıyoruz. Marina ile hesap işimizi hallediyoruz.Hepimizin oldukça heyecanlıyız.Can yelekleri ve emniyet kemerlerimizi takıyoruz. Saat 11.00 da Vira ...

Gibraltar - Cebelitarık

22.09.2016

Yarın sabahtan Kanarya adalarından Tenerife doğru yola çıkıyoruz. Başlangıçta zorlu cebelitarık geçişi var ve sonrasında Atlantik okyanusunun ilk etap geçişini yapacağız. Bu yolculuğun 5-6 gün sürmesini bekliyoruz.İnşallah rüzgarlar ve dalgalar ...

Alicante'den - Cartegena'ya

22.09.2016

Ebrunun kuzeni Erdal ve eşi bu yolculuktaki ilk misafirlerimiz oldular. Bu sayede bizden onbeş günlük tatil kazandılar !!! İstedikleri bir yerde bize tekrar tatile gelebilecekler. Şaka bir yana gelmelerine çok ...

Artık batılı olduk !!!

15.09.2016

Fotoğraftan da anlayacağınız başlangıç meridyeni geçtik haritamızda yıllardır alışık olduğumuz E (east) simgesi gitti ve yerine W (West) simgesi geldi ve biz artık batılı !!! olduk. Bu fotoğrafı çekebilmek çok ...

İbiza'ya ceeeh eeee - Alicante'ye devam

14.09.2016

Mallorcanın  Colonia Sant Jordi kasabasında alargada tam dört gün kaldık, hem dinlendik hem de araba kiralayarak adanın merkezi olan Palma şehrini ve çevresini bolca gezdik. Palma bildiğiniz büyük şehir. Çok ...

Menorca'dan Mallorca'ya

10.09.2016

Menorca’dan oldukça geç bir saatte 10,30 da çıktık. Hedefimiz Mallarco adasının Porto Colom limanı. Rüzgar yine pek yok 8-10 knot aralığında esiyor.Tekneye 60 derece açı ile geliyor ana yelken ve ...

Balear adaları geçişi

06.09.2016

En son yağ değiştirmek için size hoşcakalın demiştim.İşte şimdi buradayım . Motor bakımını sağı solu kirletmeden bir güzel yaptım. Hatta her tarafı çok temiz bıraktığım için Ebrudan aferin bile aldım ...

Menorca Adası devam

06.09.2016

İki gün koyda alargada kaldıktan sonra. Hava tahmin siteleri rüzgarın artacağını bildirince biz hem şehri rahat gezeriz hem de sert rüzgarı marinada stressiz bir şekilde geçirelim diyerek. Club Maritomo De ...