Blog > Tümü > Ocak

Ocak 2017 harcama dökümü

09.02.2017

Bu aydan itibaren daha çok dolar kullanacağımız için masraflarımızı bundan böyle dolar bazında yazacağız.

Ocak 2017 masraf dökümü Ülke girişi :                 ...

Guadaloupe Adası

08.02.2017

Dominik adasından istemeye istemeye yola çıktık. İnanın aklımız burada kaldı. Eğer misafirlerimiz gelmeyecek olsa kesinlikle yerimizden kıpırdamazdık. Dominik ile Guadaloupe adası arası 45-50 mil kadar . Hava tahmin siteleri yumuşak ...

Martinik Adası

08.02.2017

Barbados adasından öğleden sonra, 120 mil mesafedeki Martinik adasına gelmek için yola koyulduk. Gece boyu bol rüzgarlı ve bol boralı bir yolculuk la Martinik adasına ulaştık. Gece dalgalar çok yüksekti. ...

Barbados Adası

07.02.2017

Demirimizi attık demiştim ya hani işte önümüzde bembeyaz kumsallar ama kumsalların hemen arkasında da bolca eski püskü ve çirkin yapılar da var. Bu şahane beyaz kumsalların güzelliğine gölge düşürüyor bu ...

Atlantik geçişi 13. ve 14. günler

26.01.2017

13. Gün : 01.01.2017 Senenin ilk gününden herkese merhabaSmile . Burada pırıl pırıl aydınlık,  güneşliCool bir gün var. Daha ...